חדשות 14.06.2019

ד"ר רענן טל, מומחה בכירורגיה אורולוגית, הלך לעולמו בגיל 51

ד"ר טל היה חבר ועד היל"ם, החברה הישראלית לבריאות מינית בהר"י ובשנים האחרונות עבד במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי רמב"ם

ד"ר רענן טל ז"ל, מומחה בכירורגיה אורולוגית, רפואת התפקוד המיני ופוריות הגבר. צילום: הרשת החברתית

ד"ר רענן טל, מומחה בכירורגיה אורולוגית, רפואת התפקוד המיני ופוריות הגבר, הלך לעולמו ביום ד' האחרון בגיל 51. הוא עמד לקיים בבוקר אימון כושר גופני, אך לא הגיע אליו. צוות מד"א שהוקפץ לביתו מצא אותו ללא רוח חיים. לקרובי משפחתו נמסר כי נפטר מהתקף אפליפטי חריף.

ד"ר טל היה חבר ועד היל"ם, החברה הישראלית לבריאות מינית המשתייכת להסתדרות הרפואית ובשנים האחרונות עבד במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי רמב"ם.

היה בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב והתמחה בכירורגיה אורולוגית במחלקה האורולוגית במרכז רפואי רבין. במהלך התמחות-על בארה"ב עסק גם במחקר קליני ומעבדתי במכון המחקר של המרכז לטיפול בסרטן Memorial Sloan Kettering Cancer Center ובמעבדות Weill Medical College of Cornell University בניו יורק והשלים הכשרה כירורגית קלינית ומחקרית מקיפה ברפואת התפקוד המיני; התמקד בהפרעות בתפקוד המיני בגברים המתמודדים עם סרטן בכלל ועם גידולים ממאירים באיברי מערכת המין והשתן בפרט ובתקופה זו גם הוכשר בניתוחי שתלים באורולוגיה ובהמשך בניתוחים מיקרו-כירורגיים תחת מיקרוסקופ ובשימוש בטכניקות מיקרו-כירורגיות ברפואת פריון הגבר.

בשובו לישראל חזר למרכז הרפואי רבין ומ-2014 עבד ברמב"ם.

בנוסף, ד"ר טל היה מרצה בכיר קליני בחוג לכירורגיה באוניברסיטת תל אביב, תוצאות מחקריו התפרסמו בספרות הרפואית, בספרי עיון ובעיתונים רפואיים בעולם. הוא השתתף בכתיבת ספרי כירורגיה אורולוגית, רפואת התפקוד המיני ופוריות הגבר ושימש עורך משנה וסוקר בעיתונים הרפואיים בתחום האורולוגיה ורפואת התפקוד המיני. בנוסף, גם כתב מאמרים במסגרת פרסומי פוע"ה, בקשר שבין ההלכה לפוריות.

אחותו סיפרה": "ד"ר טל היה הרופא הראשון בישראל שעסק בתחום פוריות הגבר לאחר שחזר מפוסט-דוקטורט בניו יורק. בזכותו באו לעולם מאות ילדים במשפחות שכבר נואשו". מטופלים רבים ציינו את היותו רופא אדיב, סבלני וסופר-מקצועי.

ד"ר רענן טל הובא למנוחות אתמול (ה') בבית העלמין הישן בחדרה והמשפחה יושבת שבעה ברחוב הרשב"א 10, דירה 24, בראשון לציון. פרטים ב-0524826705.

נושאים קשורים:  ד"ר רענן טל,  היל"ם,  כירורגיה אורולוגית,  חדשות
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו