הודעות 03.11.2016

הזמנה למפגש משותף עם רופאים מהאיגוד האמריקאי והחוג לאורולוגית ילדים

רצ"ב הזמנתו של פרופ' בוריס צ'רטין, מנהל המחלקה לאורולוגיה של הילד במרכז הרפואי "שערי צדק" למפגש עם אורולוגים אורחים מארה"ב

לכבוד,

חברי איגוד האורולוגים הישראלי

כידוע לכם, בסמוך לקיום הכנס האורולוגי השנתי באילת השנה, תשהה בארץ קבוצת רופאים אורולוגים ילדים מצפון אמריקה, המוכרים כמובילים בתחום האורולוגי של הילד. קבוצה זו תגיע ארצה ביום ראשון 11/12/2016 וכמובן תתארח בכינוס השנתי.

בכוונתי לארגן ביום ראשון 11/12/2016 החל מהשעה 16:00 עד 19:00 מפגש מדעי משותף עם עמיתנו מארה"ב, במלון מצודת דוד בירושלים, כאשר במהלך השעה הראשונה יציגו האורולוגים הישראלים מקרים מעניינים שעליהם נדון והחל מהשעה 17:00 עד 18:30 נסב סביב שולחן ונקיים שיח בנושא Dysfunctional voiding. את הדיון סביב השולחן ינהל פרופ' Stu Bauer, מבית החולים לילדים בבוסטון הנחשב כמוביל בעולם בתחום זה.

אני מתכבד להזמין אתכם להשתתף במפגש זה שכן זוהי הזדמנות פז להתוודע לעמיתים למקצוע ולפתוח דלת ל Fellow Ship בתחום האורולוגיה של הילד למישהו שמעוניין בזה.

כידוע, המפגש יתקיים יומיים לפני הכנס באילת ולכן תוכנן לשעות אחה"צ עם התראת זמן מספקת על מנת להיערך. המעוניינים לקחת חלק במפגש מתבקשים להעביר לידיעתי באמצעות דואר אלקטרוני שכתובתו [email protected] כמו כן אבקש לשלוח אלי את שמות המעוניינים להציג מקרה לדיון כך שנוכל להתארגן מבחינה לוגיסטית ולו"ז.

אבקש מכל מנהל מחלקה לעודד את המתמחים להשתתף במפגש זה שללא ספק שזה יתרום וירחיב את השכלתו.

בכבוד רב,

פרופ' בוריס צ'רטין
מנהל המחלקה לאורולוגיה של הילד
מרכז רפואי "שערי צדק"

נושאים קשורים:  הודעות,  הודעות האיגוד
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו