כנסים 16.08.2016

ISPP - 2016 Conference

21-24 בספטמבר 2016 I מרכז פרס לשלום בתל אביב-יפו

לחברי איגוד האורולוגים הישראלי שלום רב,

מליאת ISPP החליטה לקיים את הכנס השנתי ה- 13 במספר בתאריכים 21-24 בספטמבר 2016 במרכז פרס לשלום בתל אביב-יפו. החברה הישראלית לאורוגינקולגיה ורצפת האגן שותפה לכנס, ובמסגרתו יתקיים גם הכינוס הישראלי השנתי של החברה לאורוגינקולוגיה. שותפים לכנס גם איגוד האורולוגים הישראלי והחברה הישראלית לכירורגיה של הקולון והרקטום.

בכנס ישתתפו שפע אורחים בולטים מחו"ל, וביניהם: פיטר פטרוס, אבי התאוריה האינטגרלית והאורוגינקולוגיה המודרנית ובין ממציאי ה- TVT, מנואל דלורם ממציא ה- TOT, מישל קוסון מקבוצת ה- TVM ועוד רבים.

תוכנית הכנס עשירה ומגוונת וכוללת גם סדנאות המיועדות למתמחים ומומחים בנושאים מגוונים. אנו ממליצים מעורבות של המתמחים הן בהצגות מחקר והן בהשתתפות בסדנאות ייחודיות. בייחוד סדנה עם פיטר פטרוס בנושא ה- Integral Theory, אנטומיה ותפקוד של ריצפת האגן.

מלבד זאת, תינתנה הרצאות, יערכו דיונים משותפים וכן יבוצעו ניתוחים בידי ה"מאסטרים" שיועברו בשידור חי לאולם המליאה.

הוגשו יותר מ- 60 אבסטרקטים. 1/3 מחו"ל והשאר מהארץ.

אנו נשתדל לתת לכולם את הבמה המכובדת להציג את העבודות.

אנו מזמינים את כל הגינקולוגים, האורולוגים, כירורגיית קולורקטל, רופאי הכאב וכן הפזיותרפסטיות - כלומר כל קהילת המטפלים ברפואת רצפת האגן, להצטרף אלינו לכנס ייחודי זה.

לאתר הכנס לחץ/י כאן:

http://www.pelviperineology.com/conference2016

לרישום בעברית:

https://ispp.form-wizard.net/

רישום מוקדם מסתיים ב- 31/8/16.

הקדימו להירשם.

נושאים קשורים:  כנסים,  ISPP
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו