הודעות 10.08.2017

אנחנו איתך. את/ה לא לבד

אגודה ישראלית לסוכרת תיאבק על זכותך להשיג את התרופות הבסיסיות לטיפול בסוכרת במסגרת סל הבריאות. הצטרף היום לאגודה וגייס את חבריך, ביחד אנחנו חזקים יותר!

מחלת הסוכרת נמנית עם המחלות הכרוניות הנפוצות בעולם ופוגעת בשכבות רבות של האוכלוסייה בכל הגילאים. מספר חולי הסוכרת בעולם היום מוערך בכ-400 מיליון חולים כאשר חצי מיליון מהם חיים במדינת ישראל.

"אגודה ישראלית לסוכרת" עומדת על זכויותיך ותמשיך להיאבק למענך. אנו מייצגים אותך בפני מקבלי ההחלטות במשרד הבריאות, קופות החולים, הביטוח הלאומי וצה"ל.

נעים שחאדה

האגודה שואבת את כוחה מהחברות בה והצטרפותך אליה תהפוך אותה לחזקה יותר ותאפשר לה להילחם ולהשיג עבורך את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, את התרופה החדשה והיקרה שנמנעת ממך.

בהסתכלות על רשימת התרופות החדשות המאושרות בסל התרופות עבור חולי סוכרת, ואשר נמצאות בתחילת התוכנית הטיפולית של חולי סוכרת (מיד לאחר הטיפול הראשוני במטפורמין) מסתבר שחלקן אינן נמצאות בסל כמו מעכבי DPP4.

120,000 חולי סוכרת בישראל רוכשים תרופה זו על חשבונם הפרטי!!! ועוד שתי תרופות חשובות המאושרות עם הגבלות רבות כמו אנלוגיים של GLP1 וחוסמי SGLT2. הייתכן דבר כזה בישראל? כשליש מחולי הסוכרת רוכשים את התרופות מחשבונם הפרטי! על זה אנחנו לא נשתוק!

אגודה ישראלית לסוכרת תיאבק על זכותך להשיג את התרופות הבסיסיות לטיפול בסוכרת במסגרת סל הבריאות. הצטרף היום לאגודה וגייס את חבריך, ביחד אנחנו חזקים יותר!

פרופ' נעים שחאדה, יו"ר אגודה ישראלית לסוכרת
מנהל המכון לאנדוקרינולוגיה, סוכרת ומטבוליזם בביה”ח רמב"ם, חיפה

נושאים קשורים:  הודעות
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו